Home » בינלאומי » פוקוס בינלאומי על תעשיית המשחקים הישראלית: ואתם בתמונה

פוקוס בינלאומי על תעשיית המשחקים הישראלית: ואתם בתמונה

שלום לכולם,

עוד לא יבשה הדיו הדיגיטלית מההכרזה שלנו על שיתוף הפעולה האירופאי של GameIS עם כנסים אירופאים, ואנחנו גאים להודיע על זרקור נוסף שמופנה לתעשייה הישראלית: והפעם במגזין הבינלאומי Develop שבתקווה יעלה סקירה אזורית של “מדינת תל-אביב” במהלך חודש אפריל הקרוב.

לאילו מבניכם שלא מכירים, Develop Magazine הוא מגזין מקצועי בפורמט חודשי הפונה לאנשי התעשייה, שיוצא לאור ע”י Intent Media הבריטית. המגזין יוצא במהדורת דפוס ומהדורה דיגיטלית, וכן נלווה אליו אתר האינטרנט Develop Online שכולל ידיעות חדשותיות, סקירות מיוחדות, בלוגים ותוכן נוסף.

במסגרת הסקירה האזורית ניתן לקבל סלוטים של פרסום במחיר מופחת לפרסום של חצי עמוד / עמוד / כפולת עמודים, בעלות של 500/1000/2000 פאונד בהתאמה (בערך חצי ממחיר המחירון של הפרסום במגזין), כשעל המחיר הזה כבר הצלחנו להשיג הנחה של 10% נוספים לחברות שיופנו דרך העמותה. חבילת הפרסום כוללת מלבד החשיפה הבינלאומית גם רישום במאגר החברות של המגזין, וכן התחייבות לסקירת החברה שלכם במסגרת הכתבה שתעלה שם על התעשייה הישראלית (אבל היי, אם אתם ממש מגניבים אולי יכתבו עליכם בכל מקרה).

חברות המעוניינות בהטבה על חבילת הפרסום מוזמנות לפנות אלינו דרך עמוד צור קשר או דרך דף הפייסבוק של העמותה, ואנחנו נחבר בינכם לבין אנשי המגזין הרלוונטיים.

God save the queen,
צוות GameIS

About goldy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*