Home » GameIS » פרוטוקול ישיבה שנייה וועד 2018

פרוטוקול ישיבה שנייה וועד 2018


פגישת המשך טלפונית, 25.3 בשעה 21:30

נוכחים: גיא בנדוב, אהד ברזילי, ניר מירצקי, גולדי

מנקודות הפגישה הקודמת:

  1. ניר הציע להתחיל מבצע גבייה טלפוני לדמי חבר, הוא יחפש הצעות מנותני שירות מסוג זה, באחריות ניר.
  2.  
  3.  
  4. גיא הציע לעשות פגישת מתנדבים כדי למצוא פרוייקטור קבוע לנושא ההטבות/שיתופי פעולה (קונסולות, חומרה, תוכנה, כלי פיתוח). היעד הוא למצוא שתי הטבות קבועות כדי לייצר אטרקטיביות לדמי החבר. באחריות אהד
  5.  
  6. נושא הכנסים בתחום הגיימינג שיתקיימו בפסח,  GameIN ו- Gamerz – התקיים דיון על הבעייתיות של הערך הרב שאנחנו נותנים להם בחינם, והוחלט לנצל את המומנטום של התחרות בינהם כדי להוציא מהם תשלום על התוכן שלנו. התשלום הזה ינוצל לשיפור ההפקה והחוויה של חברות האינדי שמציגות. יתקיים בקרוב מאוד מו”מ מול שני הגופים באחריות גיא

עדכון לנקודה 2 – ניר קיבל הצעה אחת של 100 ש”ח לשעה, ועוד אחת בדרך. במידה ולא תהיה הצעה אטרקטיבית, ניתן גם להפעיל מתנדבים להתקשר לרשימות.

עדכון לנקודה 5 – באחריות אוהד יתחיל לפעול בנושא מיום שלישי. דובר על הטבות מיוניטי (התוכנה, הכנס בברלין) ועל אדובי. דובר גם לרתום את צחי לארגון ההטבות האלה.

עדכון לנקודה 7 – כל אחד מהכנסים משלמים 5000 ש”ח, יש מספיק עמדות ומספיק משחקים לשני האירועים. האירועים מתחרים בינהם על הצעת הנחה אטרקטיבית יותר לפרסום בניוזלטר שלנו. יוצאים לדרך ביום חמישי הקרוב. אנחנו מסכמים שטוב שמיסדנו יחסים של נותני שירות אל מול הכנסים האלה, בשנה הבאה נשאף לפנות אליהם עם הצעת מחיר גבוהה יותר כחודשיים לפני האירוע.

המייל שנוסח לחברות האינדי להגברת המחוייבות ההדדית עם העמותה לא נשלח עדיין, יש לשלוח עד תחילת האירועים באחריות ניר (דרך עמית)

נקודה חדשה – ממשיכים לעבוד על בדיקת התוכנית העסקית של התערוכה. נמצא פרוייקטור בשם דור בן-דור, שיכול ורוצה מאוד להוביל את התהליך. יש לקיים שיחות עם מנהלת יפו העתיקה, מתחם התחנה בירושליים והרל”י. בנוסף אפשר ליזום חסות של חברה דוגמת פלייטיקה. באחריות גולדי לחבר את דור וניר, ניר יקיים את שלושת השיחות ורק אז יקבע התקציב לפרוייקטור. במידה ולא תהיה התכנות לרווח מרשים, נשקול למכור למכון לקידום תרבות צרפת משהו אחר עם אותו תקציב ואורחים. 

כנס שנתי – תאריך טנטטיבי 10.10, צחי ליברמן התחיל להפיץ את הבשורה. הוחלט בינתיים שגיא אולמר יערוך את האתר כדי לעדכן את התאריך, כאשר כל השאר TBA. באחריות גיא אולמר בנדנודו המסור של ניר.

עדכון לנקודה 6 – מסמך החסויות לחברות הגדולות – שיתפנו עם כולם את המסמך חסויות שנשלח לפני הכנס השנתי הקודם. על בסיסו, באחריות גיא, ליצור מסמך חדש שמדבר על חסות שנתית, המטרה היא לערוך אותו ולשגר אותו לחמש החברות בתוך שבוע, לכל מנכ”ל דרך איש קשר, שיצור איתו follow up לוחץ לאחר מכן.

הפגישה ננעלה ב-22:30

About Nir Miretzky

ניר מירצקי, בעבר כיהן כיו"ר העמותה, מנכ"ל העמותה וחבר בועד המנהל של העמותה (משנת 2011)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*